Драч Ірина
Директор Інституту вищої освіти НАПН України
Науковий ступінь | Доктор педагогічних наук (ДД № 003204 від 03.04.2014 р.) |
Вчене звання | Професор (АП № 004483 від 23.12.2022 р.) |
Основні професійні здобутки | Основні професійні здобутки
Співавтор 5 колективних монографій, автор понад 160 наукових праць, опублікованих у періодичних виданнях та наукових збірниках в Україні та за кордоном Під науковим керівництвом захищено сім дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук та ступеня доктора філософії з галузі знань «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки». Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д.26.456.02 Інституту вищої освіти НАПН України (2017-2021) Член редакційної колегії Міжнародного журналу «Університет і лідерство» (з 2016 р.) Заступник головного редактора електронного фахового видання «Теорія і методика управління освітою» (2009-2011 рр.) Член експертної групи з оцінювання ефективності діяльності наукових установ за науковим напрямом соціогуманітарних наук (наказ МОН України від 19.04.2019 № 524) Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (11 – Освітні, педагогічні науки, 73 – Менеджмент) Учасник міжнародних проєктів:
Викладач модулів «Методологія освітніх досліджень», «Організація наукових досліджень», «Дослідницьке лідерство», «Інтеграція наукових досліджень в освітній процес», «Командне лідерство», «Тенденції розвитку Європейського простору вищої освіти» освітньо-наукових програм «Політика і лідерство у вищій освіті» та «Викладання і навчання у вищій освіті» Інституту вищої освіти НАПН України |
Стажування за кордоном | Лютий 2018 р. Advance HE City, University of London Велика Британія |
Основні наукові публікації | 1. Драч І. І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади : монографія / І. І. Драч. – К. : Дорадо-Друк, 2013. – 456 с.
2. Драч І.І. Теоретичні і методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу : моногр. / З. В. Рябова, І. І.Драч, Н. О. Приходькіна [та ін.]. – К.: Альфа-Реклама, 2014. 3. Драч І.І. Наукові основи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців. Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : моногр. / редкол. : Огнев’юк В. О., Хоружа Л. Л., Сисоєва С. О., Чернуха Н. М., Тереньєва Н. О. – К.: 2015. 4. Драч І.І. Управління науковою роботою в університеті на засадах лідерства. Розвиток інституційного потенціалу університетів у контексті глобального лідерства: монографія / Авторський колектив: Є. Балджи, І. Драч, С. Калашнікова, О. Коваленко, С. Курбатов, Н. Невмержицька, О. Паламарчук, В. Рябченко, Л. Червона; за заг. ред. С. Калашнікової. – Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2017. 5. Управління дослідницькою діяльністю в системі університетського врядування. Механізми реалізації ефективного врядування в університетах України в умовах євроінтеграції: Колективна монографія / Авторський колектив: І. Драч, С. Калашнікова, О. Паламарчук, В. Рябченко, Л. Червона; за заг. ред. С. Калашнікової. – Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. 6. Драч І., Литвинова С. Дослідницьке врядування в сучасному університеті в умовах відкритої науки. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Том 80. № 6. C. 326-345. 7. Драч І., Литвинова С., Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців в умовах інформаційно-освітнього середовища технічних коледжів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 83, № 3. 8. Borodienko O., Drach I. Petroye O. Іnnovations in management as a prerequisite for the development of competitiveness of the Ukrainian economy during the post-war period. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. (Financial and credit activity: problems of theory and practice). Том 3 (44), 2022, с.200-207. 9. Драч І., Литвинова С., Слободянюк О. Аналіз досвіду реалізації інституційних політик щодо Відкритої науки в європейських університетах. Інформаційні технології і засоби навчання. 2022. Том 90, № 4. С. 173-190. |