×
27 Переглядів

17 жовтня 2023 року відбувся круглий стіл «Кваліфікаційний розрив (qualification qap): шляхи його подолання вищою освітою. Прогнози».

Круглий стіл організований Інститутом вищої освіти НАПН України та Інститутом демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи.
Модератор заходу заступник директора з наукової роботи Інституту вищої освіти НАПН України Юрій Скиба, наголосив на важливості такої зустрічі задля обговорення актуальних питань кваліфікаційного розриву у вищій освіті та пошуку шляхів вирішення цієї проблеми.
На початку заходу з вітальними словами до присутніх звернулися директор Інституту вищої освіти НАПН України Ірина Драч та директор Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В.Птухи НАН України Елла Лібанова.

Програма


У ході круглого столу свої доповіді презентували: Володимир Ковтунець (провідний науковий співробітник відділу взаємодії вищої освіти та ринку праці Інституту вищої освіти НАПН України); Олександр Цимбал (завідувач сектору соціальних ризиків у сфері зайнятості населення Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи); Володимир Саріогло (завідувач відділу моделювання соціально-економічних процесів і структур Інституту демографії та соціальних, досліджень імені М.В. Птухи); Олександр Бондар (ректор ДЗ “Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління”); Тетяна Галушкіна (професор ДЗ “Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління”); Тетяна Нанаєва (голова Експертно-консультативного комітету з цифрових технологій в освіті при МОН України, зовнішній експерт з питань цифрових компетентностей Міністерства цифрової трансформації); Сергій Мельник (завідувач сектору вищої освіти відділу освітньої статистики й аналітики Інституту освітньої аналітики); Юрій Вітренко (провідний науковий співробітник Інституту вищої освіти НАПН України).
Після доповідей відбулося жваве, насичене думками, пропозиціями та міркуваннями експертне обговорення.
Круглий стіл став важливою платформою для обговорення актуальних питань, пов’язаних з кваліфікаційним розривом у вищій освіті. Такі зустрічі допомагають виробити єдину позицію щодо вирішення кваліфікаційного розриву у вищій освіті та вжити необхідних заходів для його подолання.