Бульвінська Оксана

Старший науковий співробітник
Відділу взаємодії університетів та суспільства
Інституту вищої освіти НАПН України
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Старший науковий співробітник зі спеціальності філософія освіти |
Основні професійні здобутки | Коло наукових інтересів пов’язане з дослідженням соціальних проблем вищої освіти, а також розвитком вищої освіти в Україні.
Автор 100 наукових публікацій. Випусковий редактор наукових журналів «Неперервна професійна освіта: теорія і практика», «Освітологія». Член редакційної колегії наукового журналу «Проблеми освіти». Член проєктної групи модуля «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України» програми «Еразмус+: Жан Моне» |
Основні наукові публікації | Bulvinska O., Horban O., Protsenko О., Tytarenko V., Melnytchenko О. Cultural economics: the role of higher education institution in shaping the value systems. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022. № 1. Р. 128-132. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2022-1/128
Бульвінська О., Капралова І. Використання масових відкритих онлайн-курсів у професійному розвитку викладачів закладів вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2022. № 88 (2). С. 273-290. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v88i2.4568 Bulvinska O. University values for education quality culture development at university. Quality of University Education: Educological Discourse: collective monograph / Ed. V. Ogneviuk. Prague: Oktan Print, 2022. Р. 152-169. DOI: https://doi.org/10.46489/QOUE-03 Bulvinska O., Chervona L. Social and cultural determinants of university social responsibility. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2021. № 2. С. 25-31. DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2021.2.3 Бульвінська О. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід. Освітологічний дискурс. 2022. № 1. С. 161-184. DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.19 Бульвінська О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2022. № 2. С. 82-92. DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2022.2.10 |